بسیجیان ،جهادگران و نظامیان دریادل ایران اسلامی

بر اساس آیات قران و احادیث و در راستای اطاعت از رهبری و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ بسیجی و جهادی و ارزش های دفاع مقدس

بسیجیان ،جهادگران و نظامیان دریادل ایران اسلامی

بر اساس آیات قران و احادیث و در راستای اطاعت از رهبری و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ بسیجی و جهادی و ارزش های دفاع مقدس

کاروان رضوی در جمع جانبازان و ایثارگران استان قم حضور یافتند


همزمان با سالروز ورود آزادگان به میهن کاروان رضوی در جمع جانبازان و ایثارگران استان قم حضور یافتند.


به گزارش پرستوها، به نقل از ستاد خبری هشتمین دوره جشن های مردمی زیر سایه خورشید، خادمان و سفیران رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه مطهر رضوی در سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی در جمع جانبازان و ایثارگران به اجرای برنامه پرداختند.

در این مراسم که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) قم برگزار شد نشان بارگاه مطهر رضوی به نمایندگی از کلیه ایثارگران استان قم به سردار سید جواد هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اهدا شد.


کارگاه ساخت ضریح امامین عسگریین معطر به عطر رضوی


کاروان زیر سایه خورشید در قم به زیارت ضریح امامین عسگریین در کارگاه ساخت ضریح در این شهر مشرف شد، حجت الاسلام و المسلمین لاجوردی و حاج محمود پارچه باف از مسئولین و هیئت امنای پروژه ساخت ضریح مطهر، ضمن خیرمقدم به اعضای کاروان، توضیحاتی در خصوص نحوه ساخت، مشخصات و مختصات آن بیان نمودند. در پایان نیز نشان بارگاه رضوی به این دو خادم اهل بیت(ع) اهداء شد.


دیدار با سالمندان شهید فیاض بخش قم


خادمان و سفیران رضوی در آسایشگاه معلولین و سالمندان شهید فیاض بخش قم حضور یافتند. در این دیدار که به همراه پرچم متبرک بارگاه رضوی انجام شد، اعضای کاروان ضمن دلجویی و تفقد از سالمندان و بیماران حاضردر بخش های سالمندان، کودکان ایزوله و معلولین جسمی و ذهنی، پرچم متبرک بارگاه منور رضوی را در میان آن ها به حرکت درآوردند.


نظرات 1 + ارسال نظر
چلچراغ عصمت جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 17:18 http://chelcheraghe-esmat.blogfa.com/

سلام
از مطالب خوبتون ممنون
با مطالبی درمورد امام رضا به روز هستم.
خوشحال میشم بهم سربزنید
مایل به تبادل لینک هستید؟اگر مایل هستید منو با نام چلچراغ عصمت لینک کنید.
ممنون موفق باشید.

سلام وسپاس از حضورتان با احترام لینک شدید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.