بسیجیان ،جهادگران و نظامیان دریادل ایران اسلامی

بر اساس آیات قران و احادیث و در راستای اطاعت از رهبری و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ بسیجی و جهادی و ارزش های دفاع مقدس

بسیجیان ،جهادگران و نظامیان دریادل ایران اسلامی

بر اساس آیات قران و احادیث و در راستای اطاعت از رهبری و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ بسیجی و جهادی و ارزش های دفاع مقدس

پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به مناسبت روز جهانی قدس

پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به مناسبت روز جهانی قدس

شهیدنیوز: نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی تأکید کرد: به‌یقین خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به‌مانند همیشه با حضور با شکوه خود در روز قدس به حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهند پرداخت.

متن کامل پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی به شرح زیر است:
بسمه‌تعالی
«مسلمانان جهان باید روز قدس را روز همه مسلمین، بلکه مستضعفین بدانند».
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)
رژیم نژادپرست صهیونیسم در سرزمین فلسطین جز ظلم و تباهی و اقدامات وحشیانه و غیرانسانی نسبت به مردم مظلوم فلسطین چیزی بر جای نگذارده است. رژیم غاصبی که با حمایت آمریکای جنایتکار و سایر استکبارگران جهانی از هر گونه ظلم و پلیدی جهت رسیدن به اهداف شیطانی خویش نمی‌گذرد حتی به شهادت رساندن کودکان معصوم این سرزمین.
به‌یقین مسئله فلسطین چنانکه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز فرمودند: مربوط به همه ملت‌های جهان است تا با اتحاد و برادری جهت سرنگونی این رژیم غاصب اقدام نمایند.
روز قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره) است که تأکید فرمودند: همه مسلمانان جهان و دولت‌های اسلامی برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.
به‌یقین خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران به‌مانند همیشه با حضور باشکوه خود در این روز تاریخی به حمایت از مردم مظلوم فلسطین خواهند پرداخت و امیدواریم به‌زودی شاهد نابودی این رژیم غاصب و تمامی حامیان جنایتکار آن باشیم.
سیدمحمد علی شهیدی


نظرات 3 + ارسال نظر

سلام بزرگوار
نماز و روزه تون قبول
این هفته از طرف سردار شهید مهدی امینی دعوت هستید.
قدمتون برچشم
یاعلی

با سلام و عرض ادب جزء های یک تا اخر جزء سه و صلوات و ... قرائت و ذکر و انجام شد

غریبانه پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 11:33 http://http://imanmadyum.blogfa.com/

امام جواد علیه السلام: « هر کس در شب بیست و سوم ماه رمضان ، امام حسین علیه السلام را زیارت کند ـ همان شبى که امید است شب قدر باشدو در آن شب ، هر کار حکمت آمیزى فیصله مى یابد ـ روح هاى بیست و چهار هزار فرشته و پیامبر با او مصافحه مى کنند ، که همگى از خداوندْ اذن مى گیرندکه آن شب ، حسین علیه السلام را زیارت کنند. » (8)


ه ـخواندن سوره هاى عنکبوت ، روم و دُخان


امام صادق علیه السلام ـ خطاب به ابو بصیر ـ :


« هر کس دو سوره عنکبوت و روم را در ماه رمضان ، در شب بیست و سوم بخواند ، به خدا قسم ـ اى ابو محمّد ـ او از اهل بهشت است و هرگز در این سخن استثنا نمى کنم و نمى ترسم که خداوند ، در این سوگند گناهى بر من بنویسد.


این دو سوره نزد خداوند ، جایگاهى والا دارند.» (9)

aligolpa پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 05:54 http://ghardoneh.blogsky.com

سلام . ما در زمینه تولید و ساخت انواع گردونه های قرعه کشی ( متنوع و جدید )و ارسال به سراسر کشور فعالیت داریم . برای مشاهده و اطلاعات بیشتر به وبگاه ghardoneh.blogsky.com و یا با شماره 09111134255 تماس داشته باشید . موفق باشید .گلپایگانی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.