شهدای ایران shohadayeiran.com

سرنوشت «رون آراد» در انتظار اسیران صهیونیست

سرنوشت «رون آراد» در انتظار اسیران صهیونیست

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس با تکرار اظهارات ابوعبیده سخنگوی این گردان ها، از احتمال دچار شدن اسیران صهیونیست در باریکه غزه به سرنوشت «رون آراد» خلبان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید

واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه ایران تحریم‌ها را به فرصتی برای تقویت و توسعه ظرفیت دفاعی و نظامی تبدیل کرده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی و مبارزه با تروریسم بین‌المللی است.
یادکردی از شهید غیرت

یادکردی از شهید غیرت "حمیدرضا الداغی"

اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱ حمیدرضا الداغی منتظر بازگشت دخترش از کلاس بود که متوجه ایجاد مزاحمت و درگیری دو جوان با یک دختر جوان و کشاندن دختر در خیابان به اجبار و زور شد و در یک اقدام شجاعانه و انسانی، بلافاصله برای نجات دختر جوان اقدام کرد.
وعده صادق و تاثیر آن بر فروپاشی اسراییل / ضرورت پاسخ درخور و متناسب  با حجم  جنایت رژیم صهیونیستی شکیبایی در گفتگو با شهدای ایران مطرح کرد؛

وعده صادق و تاثیر آن بر فروپاشی اسراییل / ضرورت پاسخ درخور و متناسب  با حجم  جنایت رژیم صهیونیستی

بدون شک اگر جمهوری اسلامی ایران به این اقدام رژیم صهیونیستی پاسخ نمی‌داد، احتمالاً سطح اقدامات بعدی رژیم بالاتر می رفت چه بسا اینکه ممکن بود که تعرض آنها  در سطوح بالاتر می رفت و این مو ضوع بسیار بسیار خطرناک بود.
یادکردی از سرلشکر شهید حسن شفیع زاده

یادکردی از سرلشکر شهید حسن شفیع زاده

قبضه‌های غنیمتی را در قالب توپخانه‌های لشکری و گردان‌های مستقل توپخانه به سرعت سازماندهی کرد و در «عملیات رمضان»، اکثریت قریب به اتفاق توپ‌ها را علیه دشمن بعثی به‌کار برد و در ادامه،با به‌دست آوردن توپ‌های غنیمتی بیشتر، گروه‌های توپخانه را به استعداد چندین گردان شکل داد...
تعجب می‌کنم چگونه از غم خیانت چپی‌ها هنوز دیوانه نشده‌ام/شاگرد هیچ مکتبی نیستم جز مکتب اسلام/به دستور رهبر عزیزم به جنگ رفته ام بازنشر/به بهانه سالگرد شهید سرلشکر خلبان علی اکبر شیرودی؛

تعجب می‌کنم چگونه از غم خیانت چپی‌ها هنوز دیوانه نشده‌ام/شاگرد هیچ مکتبی نیستم جز مکتب اسلام/به دستور رهبر عزیزم به جنگ رفته ام

من اگر زبان تیزی دارم، خوی تندی دارم علیه چپی‌ها[ست]، شما اگر جای من بودید، بدتر از من می‌شدید. اگر شما خیانت‌های این آقایان را به چشم می‌دیدید، بدتر از من می‌شدید و من تعجب می‌کنم که چرا هنوز دیوانه نشدم.
تاکید بر بازگشت خوانندگان قبل از انقلاب از مصادیق تحریف است/جهت گیری انقلاب با میدان داری مردم محقق می شود واکنش آیت الله علم الهدی به درخواست اخیر یک مقام دولتی؛

تاکید بر بازگشت خوانندگان قبل از انقلاب از مصادیق تحریف است/جهت گیری انقلاب با میدان داری مردم محقق می شود

اینکه شما بنده را ببینید و بابت حضور بانوان بدحجاب در بافت پیرامون حرم گلایه کنید، این همان منطق مشتری مداری است. عزیز من، فقط به گفتن ما نیست بلکه مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند. از سوی دیگر، حکومت هم باید فراتر از یک ناصح مشفق، در میدان باشد و هزینه های اجرای فرهنگ را بپردازد چون صیانت از فرهنگ، هزینه دارد. نمی شود ما در سازمان برنامه و بودجه بنشینیم برای همه چیز کشور برنامه ریزی کنیم و بعد دست آخر ببینیم چقدر پول باقی ماند و همان خرج فرهنگ باشد.
شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان!

شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان!

عطاءالله مهاجرانی وزیر ارشاد دولت خاتمی، درباره روزنامه های زنجیره ای جامعه و توس:"آنها با به خدمت گرفتن برخی روزنامه نگاران رژیم شاه، دنبال تشنج آفرینی هستند و خاتمی را گورباچف وخود را یلتسین تلقی می کنند. آنها سخنگوی نهضت آزادی هستند اما خود را طرفدار دوم خرداد جلوه می دهند. آنها با کسانی همکاری می کنند که با نفس دین مسئله دارند".
خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد رئیس جمهور:

خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.
صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند

صهیونیست‌ها ده‌ها نفر را در بیمارستان ناصر زنده به گور کردند

نهادهای دولتی غزه با اشاره به جنایات هولناک صهیونیست‌ها در بیمارستان ناصر از جمله تکه تکه کردن اجساد فلسطینیان و ریختن آنها در کیسه زباله و سرقت اعضای بدنشان اعلام کردند، شواهد نشان می‌دهد اشغالگران شماری از غیرنظامیان را زنده به گور کرده‌اند.
شهیدی که علمای اهل سنت را به مبارزه علیه شاه ترغیب می‌کرد انتشار به مناسبت 6 اردیبهشت سالگرد شهادت؛

شهیدی که علمای اهل سنت را به مبارزه علیه شاه ترغیب می‌کرد

شهید شاه‌آبادی در طول تبعید خود مرتباً به منزل علمای اهل سنت می‌رفت و آنان را به مبارزه و مخالفت با رژیم فاسد شاهنشاهی ترغیب می‌کرد. وی به دفعات از محل تبعید خود خارج می‌شد و با هم‌سنگران خود که در شهر‌های اطراف در تبعید بودند، تجدید میثاق می‌کرد.
تازه های خبر