بسیجیان ،جهادگران و نظامیان دریادل ایران اسلامی

بر اساس آیات قران و احادیث و در راستای اطاعت از رهبری و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ بسیجی و جهادی و ارزش های دفاع مقدس

بسیجیان ،جهادگران و نظامیان دریادل ایران اسلامی

بر اساس آیات قران و احادیث و در راستای اطاعت از رهبری و نشر فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ بسیجی و جهادی و ارزش های دفاع مقدس

آزاده سرافراز سردار طهماسبی به همرزمان شهیدش پیوست


آزاده سرافراز سردار طهماسبی به همرزمان شهیدش پیوست


به گزارش واحد اطلاع رسانی پیام آزادگان ،سردار حاج صارم طهماسبی آزاده و جانباز بالای ۷۰ پس از تحمل سالها رنج ناشی از اسارت در سن ۶۱ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به جمع هم‌رزمان شهیدش پیوست.



 سردار صارم طهماسبی در دوران دفاع مقدسی در مسئولیت‌های مختلف عملیاتی، شناسایی، رزمی و فرماندهی یگان‌های پیاده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان ایلام به پاسداری از مرزهای ایران اسلام و نبرد با دشمن بعثی پرداخت.

وی در سیزدهم آبان ماه سال ۱۳۶۳ هنگام مأموریت شناسایی در منطقه سرخر در مهران از سوی گروه معروف به گوش برها به اسارت درآمد و پس از ۵۰ ماه اسارت به آغوش ایران اسلامی بازگشت.



 صارم طهماسبی سال ۱۳۳۳ در روستای سرابباغ شهرستان آبدانان از توابع استان ایلام دیده به جهان گشود، دوران ابتدایی و راهنمایی را در همان روستا به پایان رساند و برای گذراندن مقطع متوسطه راهی آبدانان، دهلران و شهرستان اسدآباد استان همدان شد.

سال ۴۹ پس از آشنایی با شهیدان محمد منتظری و علی اندرزگو وارد مبارزات سیاسی بر علیه رژیم ستمشاهی شده و توسط ساواک ایلام شناسایی و دستگیر شد.

وی سال ۱۳۵۰ همراه با چند نفر از همراهان و مبارزان انقلابی به لبنان سفر کرد و به مدت پنج سال، ضمن فراگیری فنون و آموزش های رزمی و پارتیزانی و زندگی در شرایط بسیار سخت، در کنار مجاهدان و مبارزان جنبش امل لبنان بر ضد رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین های اشغالی جنگید و به دست ماموران ارتش این رژیم به شدت زخمی شد که آثار به جا مانده از جراحات آن زمان در پای چپ این مجاهد نستوه همچنان باقی است.

طهماسبی در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی وارد ایران شد و در یک مرکز چریکی به صورت مخفیانه به ساخت بمب‌های دستی و آموزش و هدایت تظاهرکنندگان ضد حکومت شاه پرداخت و آنها را تجهیز و تسلیح می‌کرد.


پس از سرنگونی رژیم پهلوی و برپایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دستور و همراه شهید محمد منتظری با یک فروند هواپیمایی نظامی برای تکمیل ماموریت ها و فراگیری آموزش های پیشرفته دوباره راهی لبنان و شهرهای (سور، صیدا، نبتیه و جرج البراجنه) شد و پس از گذشت یک سال و نیم به کشور بازگشت و با هماهنگی و دستور شهید مصطفی چمران در جبهه میانی جنگ تحمیلی به صف نبرد علیه متجاوزان بعثی پیوست.

این آزاده و جانباز سرافراز میادین نبرد حق علیه باطل دارای ۶ فرزند است که همگی جزء نخبگان علمی بوده و در مدارج مختلف تحصیلی مشغول ارایه خدمت به جامعه هستند.

حاج صارم طهماسبی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی بود و سوابق درخشانی در تدریس و تفسیر قرآن و نهج‌البلاغه داشت.

پیام آزادگان ​درگذشت اسوه ی مقاومت، شهید زنده، شیر بیشه ی جنوب لبنان، همرزم شهید مصطفی چمران در صبرا و شتیلا، یادگار و فرمانده ی هشت سال دفاع مقدس جانباز سرافراز وطن، صابر سال ها اسارت و همدم شهید ابوترابی در زندان های صدام کافر، آزاده ی شجاع، پرچم شهرستان آبدانان در جنگ و دفاع افتخار استان ایلام و ایران اسلامی سردار صارم طهماسبی بر همگان به ویژه خانواده محترم ایشان و آزادگان کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران الهی مسئلت می نماید.

lx8d_dscf0560.jpg

kbcm_رضایی-نژاد3.jpg

zov4_img_3257.jpg


نظرات 3 + ارسال نظر
منصوره چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 14:56 http://19953.blogfa.com

ترجمه خطبه 192 نهج البلاغه (قسمت پنجم، ششم، هفتم)

این خطبه را "قاصعه" یعنی تحقیر کننده نامیدند، که در آن ارزش های جاهلی را کوچک و خوار شمرد و از طولانی ترین سخنرانی های امام است که در سال 40 هجری در حالی که سوار بر اسب بود ایراد فرمود:

- پرهیز از تکبر و اخلاق جاهلی
- پرهیز از سران متکبر و خودپسند
- ضرورت عبرت از گذشتگان

سلام و درود فراوان بر شما و سپاس از درج متن ارزشمندتان

رضا چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 07:13 http://www.mahdavia.ir/

عاشق اسم ارباب
برای امام حسین علیه السلام هستم
میدونی چرا!؟
چون وقتی الف اولشوبرداری میشه
رباب
مادرحضرت علی اصغرعلیه السلام
باب الحوائج کوچک کربلا
اگرالف و راء اونوبرداری میشه
باب
حسین علیه السلام باب الله الاعظم است
اگرالف، راء وباء اونوبرداری میشه
آب
که مهریه مادرش فاطمه سلام الله علیهاست
پس وقتی میگیم ارباب
انگارهمه این ذوات مقدسه را صدامیکنیم

درودها برشما
و ممنون از حضورتان
یاحسین(ع)

سلام و سپاس متقابل از حضورتان و در پناه حق

محب مهدی(عج) دوشنبه 18 آبان 1394 ساعت 00:41 http://ashpazivatazeen.mihanblog.com

خدا رحمتشون کنه.

ان شاالله...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.